Tréningek

A tréning egy csoportos tanulási forma, melyben a hangsúly a gyakorlati oktatáson, nem pedig az elméleten helyezkedik el. Az elmélet a tréningeknek csupán 15-20 százalékát teszi ki, a többi időben a különböző gyakorlati feladatok kapnak szerepet.

Tréningjeimet elsősorban olyan vállalatok számára ajánlom, akik szenvedélyesen hisznek abban, amit csinálnak. Olyan cégeknek, amelyekben jelen van a belső fejlődésre való törekvés, igyekeznek lépést tartani a változással és van bátorságuk szembenézi a szervezeti kihívásokkal is a saját fejlesztésük érdekében.

Mivel több, mint öt éve dolgozom értékesítőkkel a biztosítás és az ingatlan piac résztvevőivel, ezért kifejezetten értékesítők fejlesztésére irányuló tréning programjaim vannak leendő partnereim számára! Azonban az értékesítés nem csak a biztosítás vagy az ingatlan szektorban fontos, hiszen minden nap értékesítünk, még akkor is, ha éppenséggel nem vagyunk ezzel tisztában. Hiszen mindennap mindannyian értékesítünk „eladunk” egy terméket, egy szolgáltatást, egy új projektet, vagy egy állásinterjún vagy egy randevún, akár saját magunkat is.

Szívesen ajánlom a tréningjeimet olyan a cégeknek, ahol érték a munkatársak jól léte és ahol  fontos a szervezetben a tiszta és transzparens kommunikáció. Partnereimmel olyan kapcsolatokra törekszünk, amelyekben ezek az értékek szintén jelen vannak.

Mindig nagy örömmel dolgozok együtt olyan személyekkel, akik igényesek a belső világuk építésére és tudatosan szeretnének haladni a magukban felállított vágyak és célok irányába. Jó érzéssel tölt el, amikor trénerként a fejlesztési folyamatok során tanúja lehetek egy csapat igazi, mély, belső változásának.

Tréningek

Asszertív kommunikáció tréning

Ezt a tréningemet elsősorban ügyfélszolgálaton dolgozóknak ajánlom, akik napi szinten „találkoznak” az ügyfelekkel, azok problémáival, panaszaival. A képzés során a kurzuson résztvevők hatékonnyal elsajátíthatják hogyan kommunikáljanak úgy az ügyféllel, hogy értő figyelemmel legyenek felé, segítsenek megoldani a problémáját mindeközben az általa képviselt cég értékeit és érdekeit is szemelőt tartva. Természetesen mindez az értékesítési folyamatban is tökéletesen használható, leginkább a hideghívásban.

Az asszertivitás egy tanulható viselkedési mód, amely segít minket abban, hogy ráérezzünk, hogyan azonosítsuk saját és mások szükségleteit, és hogyan mondjuk ki azokat. Amikor asszertívan kommunikálunk, egy win-win helyzetet teremtünk.

Nem vagyunk elnyomóak a másik féllel szemben, ám nem is viselkedünk passzív, beletörődő módon, hanem őszintén kifejezzük véleményünket a másik fél gondolatainak tiszteletben tartásával. Mindez segít a kommunikációt tisztábbá és gördülékenyebbé tenni, ami nagyban megkönnyíti munkahelyi boldogulásunkat: a feladatok delegálását, csapatmeetingeket, visszajelző megbeszéléseket, az építő kritikák adását és fogadását,  így kiszámítható és stabil kapcsolatokra, kommunikációs hálózatra alapozhatjuk a vállalati terveket.

Célja, olyan kommunikációs stílus megtanítása, amellyel a tréningen résztvevők hatékonyan és magabiztosan képesek kifejezni gondolataikat, véleményüket anélkül, hogy megbántanának másokat vagy félreértést okoznának.

  • Ha jobban ki tudnám fejezni magam, sikeresebb lennék!
  • Gyakran félreértik, amit mondok.
  • Úgy érzem, hogy ha határozottan fejtem ki a véleményem, azzal megbántok másokat.
  • Bűntudatom van, mikor nemet mondok egy új feladatra.

Az asszertív kommunikációs tréning az ilyen és hasonló nehézségekre nyújt gyors, hathatós és ütős megoldást. A tréning célja olyan kommunikációs stílust megtanítani a résztvevőknek, amellyel magabiztosan képesek feltárni gondolataikat és véleményüket, anélkül, hogy megbántanának másokat. Az asszertív kommunikációs tréning segítségével javul a résztvevők hatékonysága azokban a helyzetekben, amikben érdekeiket kell érvényesíteniük, illetve amikben befolyásolniuk kell beszélgetőpartnerüket. A jelentkezők megismerik saját befolyásolási és kommunikációs stílusukat, ezek eredményességre gyakorolt hatását, és megtanulják azokat a módszereket, amelyekkel az asszertivitás zónájában tarthatják saját és partnerük viselkedését.

Időgazdálkodás tréning

"Az idő pénz." Soha ne vesztegess se időt, se pénzt, inkább használd fel mindkettőt a lehető legjobban!

Az időmenedzsment egy tudatos és fejleszthető tervezési folyamatot jelent. Ennek során igyekszünk a rendelkezésünkre álló időkeretet úgy felhasználni, hogy a feladatainkat minél produktívabban tudjuk elvégezni.

Az, hogy milyen a saját időgazdálkodásunk, magunkra és környezetünkre is hatással van. Például munkahelyünkön kollégáinkat is érintheti, ha nem megfelelő időmenedzsmenttel dolgozunk: késhetünk a projekt ránk eső részével, a határidő közeledtével akár éjszakába nyúlóan is dolgoznunk kell, továbbá ha vezetői pozícióban vagyunk, az időhöz fűződő viszonyunk a vállalat teljesítményét is befolyásolhatja. A XXI. századi vállalatoknál a rugalmasság is kulcsfontosságú, hiszen az olykor változó ügyféligényekre reagálni kell.  Ehhez szintén a megfelelő időgazdálkodás a kulcs.

Ahhoz hogy az adott időkeret beosztásában igazán eredményesek tudjunk lenni,  a változást a saját személyes működésünk újragondolásával és egy tudatosabb, személyre szabott eszköztár alkalmazásával érhetjük el.

Célja, hogy a résztvevők a tudatos időgazdálkodási módszereket megismerjék, és elsajátítsák továbbá, hogy kilépjenek az időzavar fogságából és hatékony időbeosztás elkészítésére legyenek képesek. Az időgazdálkodás tréningen a résztvevők elsajátítsák a tudatos időgazdálkodás módszereit, képesek legyenek megfelelően priorizálni a feladataikat és betartani a határidőket, mellyel személyes hatékonyságukat növelni tudják.

 

DISC személyiségtipológia tréning

A DISC ismerete önmagában is hatékony eszköz, de speciális munkahelyi csoportokban további értékeit lehet felfedezni a csapatépítés során vagy a vezetői készségek fejlesztésében, legyen szó a csoporton belüli kommunikációról, konfliktusos helyzetek kezeléséről, egymás megértéséről, információátadás módszeréről, stb. A dimenziók ismerete segít továbbá az értékesítési folyamatokban vagy akár az ügyfélszolgálaton az ügyfelekkel való kapcsolattartásban.

A DISC tréning célja

  • Saját és mások viselkedésmintájának azonosítása
  • Kommunikáció illesztése a könnyebb, gyorsabb megérthetőség kedvéért
  • Saját és mások kommunikációs, viselkedési erősségeinek és nehézségeinek meghatározása, kommunikáció ehhez illesztése
  • Együttműködés, kommunikáció, konfliktusos helyzetek rendezése
  • A másokkal való kapcsolattartást egyszerűsíteni
  • Sales folyamatok elősegítése
  • Ügyfélszolgálati munka megkönnyítése

 

Motivációs tréning

A motiváció nem más, mint egy láthatatlan hajtóerő, ami cselekvésre ösztönöz. Szerencsés esetben ez a rejtett üzemanyagunk, ami az olykor rutinszerű tevékenységeinken átlendít, hogy roboghassunk tovább céljaink elérése felé. A mindennapokban előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor ez az üzemanyag hiányzik, ekkor érdemes megkeresnünk a hiány okát és erőforrásainkból építkezve megkeresni a saját, belső motivációnkat.

Munkáltatóként is érdemes hangsúlyt fektetni a munkavállalók ösztönzésére, hiszen ez a szervezeti célok eléréséhez a munkavállalók teljesítménye juttatja közelebb a vállalatot. A motiváció hiánya ezzel szemben negatív következményekkel járhat: alacsonyabbá válik a munkavállalók teljesítménye, nem tudják az elvárt minőségben teljesíteni a feladataikat, valamint el is hagyhatják a vállalatot, ami a toborzás és a kiválasztás költségeit emeli. A vezetőknek azonban lehetősége van feltérképezni, hogy mely munkatársnál mi lehet ez az üzemanyag. Ez alapján pedig meg tudják teremteni azt a motivációt, amely az egyént és a vállalatot is közelebb viszik a céljaik eléréséhez. 

A motiválás az egyik legfontosabb vezetői készség. Elengedhetetlen saját magunk és munkatársaink mozgatórugóinak ismerete az együttműködéshez, a teljesítmény növeléséhez, a közös célok kialakításához.

A motivációs tréning célja, hogy a résztvevők közelebb kerüljenek saját, belső motivációjuk megértéséhez vagy az elveszett motiváció megtalálásához. A tréning során egyéni figyelmet szentelünk a résztvevők erőforrásainak feltérképezésére, valamint személyes céljaik kialakítására, ezzel segítve a belső motiváció kirajzolását. A vezetőknek abban segítünk, hogy hogyan ismerjék meg munkatársaikat és az egyéni motivációjukat, továbbá eszközöket és technikákat adunk a motiváció növeléséhez, ezáltal pedig a munkavállalók megtartásához.

 

Tárgyalás technika, bizalomépítés tréning

Értékesítés iskolája